
Kako bismo osigurali brzu i učinkovitu uslugu, zatražite asistenciju prilikom rezervacije leta ili najkasnije 48 sati prije polaska zrakoplova.
Putnici smanjene pokretljivosti se mogu javiti na šalteru za informacije, a bit će im pružena sva potrebna pomoć, od prijave na let do ukrcaja u zrakoplov.
Putnici s oštećenjem sluha i vida, putnici s invaliditetom ili smanjene pokretljivosti i putnici na nosilima imaju prednost prilikom prijave na let te im je omogućena posebna usluga asistencije.
Molimo identificirajte vrstu PRM asistencije koja će vam trebati pomoću IATA kodova:
IATA PRM kod | Opis |
WCHR (Wheelchair Ramp) | Putnik koji može hodati unutar zrakoplova i gore-dolje po stepenicama, ali koji treba invalidska kolica za kretanje na velikim udaljenostima unutar terminala |
WCHS (Wheelchair Stairs) | Putnik koji može hodati unutar zrakoplova, ali ne može hodati i po stepenicama i treba invalidska kolica za kretanje na velikim udaljenostima unutar terminala |
WCHC (Wheelchair Cabin) | Putnik koji treba invalidska kolica tijekom cijelog putovanja, uključujući njegov/njezin boravak u dolaznoj i odlaznoj zračnoj luci |
DEAF | Gluh ili gluhonijem putnik |
BLIND | Putnik oštećenog vida ili slijep |
DPNA | Putnik sa smanjenim mentalnim sposobnostima |