Putnici se mole da izgubljenu prtljagu prijave online na stranicama aviokompanije kako bi izbjegli čekanje u redovima te kako bi ispunjeni podaci o prtljazi bili što točniji. Ukoliko navedeno nije moguće, putnici mogu prijaviti nestanak svoje prtljage i na šalteru informacija.
Nakon popunjavanja izvješća putnik će dobiti jedinstveni referentni broj, koji također može koristiti za praćenje svoje prtljage prijavom na poveznicu na web stranicama prijevoznika.*
*Čim prtljaga stigne u Zračnu luku Rijeka, djelatnici Lost&found ureda odmah će kontaktirati putnika i dogovoriti dostavu ili preuzimanje prtljage.
Ukoliko je prtljaga oštećena, popunjava se izvješće na šalteru informacija, nakon čega se putnik u određenom roku (rok koji određuje zrakoplovni prijevoznik) mora javiti zrakoplovnom prijevozniku radi ostvarivanja naknade štete.
Za sve ostale informacije obratite se na broj +385 99 525 8911 ili na šalteru za informacije gdje će vam osoblje zračne luke pružiti sve potrebne informacije.