++385 51 841-222
information@rijeka-airport.hr
AERODROM RIJEKA U srcu Europe
Turističko područje Više od 100 hotela u krugu od 50 km
  • Lak i jednostavan prilaz zračnoj luci
  • Brzo i učinkovito opsluživanje zrakoplova i putnika

Izgubljena prtljaga

Svu prtljagu koja je oštećena prilikom leta, kao i za prtljagu koja nije došla određenim letom na zračnu luku Rijeka, treba prijaviti na šalteru informacija, gdje se ispunjava zapisnik te potraga kreće u proceduru. Nepravilnosti ovog tipa moraju se prijaviti netom nakon leta. Ukoliko putnik napusti zračnu luku, te nepravilnost želi prijaviti kasnije, to na žalost neće biti moguće.

Izgubljena prtljaga
Ukoliko se radi o izgubljenoj prtljazi tj. prtljazi koja nije stigla na Zračnu luku Rijeka, nakon što se ispuni zapisnik, automatski kreće i potraga za prtljagom.
Putnik će dobiti jedinstveni broj zapisnika, pomoću kojeg može i sam pratiti gdje mu se prtljaga nalazi, na način da se prijavi na link za praćenje prtljage na internet stranicama prevozioca.
Zračna luka Rijeka nije odgovorna ukoliko se prtljaga ne nađe ili ne dođe u onom roku koji je eventualno aviokompanija ili polazišna zračna luka obećala putniku. Čim se prtljaga nađe, odnosno kada stigne na Zračnu luku Rijeka, službenici ureda za izgubljene stvari odmah će kontaktirati putnika te organizirati dostavu iste.

Oštećena prtljaga
Ukoliko se radi o oštećenoj prtljazi, također će se ispuniti zapisnik, nakon čega putnik u određenom roku mora kontaktirati aviokompaniju (rok određuje avioprijevoznik), kako bi se dobila naknada štete.

Za sve ostale informacije molimo da nas kontaktirate na +385 51 842 040 ili pitatajte na šalteru informacija, gdje će vam osoblje zračne luke pružiti sve potrebne informacije.
Partneri